reklama

Na snehu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mala som chuť ísť von,

len tak...

Robiť snehové gule

a vidieť ťa.

Smiať sa.

Sama, len s tebou.

Meškal si 

a ja som ťa obsypala snehom.

Bolo nás viac. 

S vami som sa konečne smiala

slobodne, prirodzene, bez rozpakov.

Váľali sme sa v snehu,

a aj to nás hrialo.

Povedal si, že sa zabijem na lyžiach.

No potom si dodal, že ta pôjdeš so mnou.

Milovala som ten moment, sneh,

spomienky a nedávne zážitky.

Nesmelé plány.

Štípal ma na tvári sneh

a ty si to filmoval.

Som šťastná, keď vieš ako nato.

Škerili sme sa do foťáku. 

Erika Kunecová

Erika Kunecová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dievča, ktoré chodí v sobotu do školy a ľúbi Smreka, ale nemalo by to mať súvis... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu