reklama

ĎAKUJEM, Mami!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Victoria Regia
Victoria Regia 

ďakujem, že stojíš pri mne

ďakujem, že som si mohla vybrať šaty na stužkovú

ďakujem, že si mi pomáhala a upokojovala ma pri stresoch z programu, keď som mala pocit, že scénky nik nepochopí

ďakujem,že sa vieš smiať cez slzy

ďakujem, že ma chrániš pred zlým akoby som bola malým dievčatkom

ďakujem, že mi dovolíš snívať

že na mňa netlačíš pri existenčných otázkach

že mi neradíš, keď som lenivá rozmýšľať sama

že čakáš, kým vo mne dozrie to čo chcem

že podporuješ akýkoľvek výlet, projekt, nápad a moje písanie

ďakujem, že si mojou mamou a viac rodičov mi netreba

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

že sa trápiš so mnou

že som ti predsa podobná, aj keď si to nik okrem nás nemyslí

že si nervózna kvôli maličkostiam,

lebo tým všetkým ma ženieš vpred a byť lepším človekom

Erika Kunecová

Erika Kunecová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dievča, ktoré chodí v sobotu do školy a ľúbi Smreka, ale nemalo by to mať súvis... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu