reklama

Po špičkách

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Sedeli sme v okne spolu, ja som bola sama a ty si sa usmieval. Hľadela som, ako vyrástli stromy. Hľadela som z veže Ľubovnianskeho hradu. Tešil ma pohľad na zeleno. A zvláštne pudy ma ťahali ku stromom, ale bola som v okne. Mala som les na dlani, cítila sa veľká, mohla objať krajinu. On sa pokojne zelenal a hladil ma nevtieravou radosťou, prirodzenosťou.

Sedeli sme v okne spolu, vnímala som les a tvoje špičky. Usmieval si sa a na niečo si myslel. Nedokázala som sa dotknúť ani jedného.

Erika Kunecová

Erika Kunecová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dievča, ktoré chodí v sobotu do školy a ľúbi Smreka, ale nemalo by to mať súvis... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu