reklama

Krutosť

text o vzťahu na ktorom mi veľmi záleží....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nič.

17 rokov.

17 rokov nás nič nespájalo.

17 rokov som hľadala cestu, ktorá nebola.

Len plač je mi poznaním toho nič.

Nechcem tomu veriť.

Ale ty si mi dôkazom.

Ako môžeme byť takí krutí?

Ja 17 rokov a ty až v sedemnásty rok.

Cítim zovretie v krku, naozaj silné,

už nie pre bábiku.

Načo ti bol rmútok 17 rokov?

Až teraz mi ho dávaš lízať.

Je slaný a bolí ako tá hrča,

čo mi zviera záhu.

Ďakujem za tvoju prvú krutosť,

lebo mi otvorila oči.

A vyliala z nich more.

Erika Kunecová

Erika Kunecová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dievča, ktoré chodí v sobotu do školy a ľúbi Smreka, ale nemalo by to mať súvis... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu