reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Erika Kunecová

Erika Kunecová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dievča, ktoré chodí v sobotu do školy a ľúbi Smreka, ale nemalo by to mať súvis... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

OLEANDRE...prečo mi hýnu? :-(

Erika Kunecová

OLEANDRE...prečo mi hýnu? :-(

Neviem. Nepestujem kvety dlho, ale oleadre sa mi u známej tak zapáčili, že...

  • 2. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 023x
  • 1
ĎAKUJEM, Mami!

Erika Kunecová

ĎAKUJEM, Mami!

  • 29. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 160x
  • 4
Po špičkách

Erika Kunecová

Po špičkách

  • 12. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 835x
  • 2
Relaxcentre

Erika Kunecová

Relaxcentre

za nasim blokom je jeden cerveny detsky kolotoc s pieskoviskom, kam sa okrem malych skolkarov -pieskovych pekarov chodia blaznit aj teenageri a Relaxcentre je familiarny nazov Miesta kam sa vzdy rada vraciam...ale inac toto som napisala v navale zlosti ked ma mama nechcela pustit von lebo som mala zapal pluc...

  • 24. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 761x
  • 2
Podoby lásky

Erika Kunecová

Podoby lásky

byť či nebyť?

  • 24. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 849x
  • 3
reklama
Útek pred tebou

Erika Kunecová

Útek pred tebou

alebo ako sa lieči z neopätovanej

  • 24. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 740x
  • 0
Krutosť

Erika Kunecová

Krutosť

text o vzťahu na ktorom mi veľmi záleží....

  • 24. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 791x
  • 0
Prepáč

Erika Kunecová

Prepáč

  • 2. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 176x
  • 1
V parku

Erika Kunecová

V parku

  • 29. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 123x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu